• 1402/10/13 - 09:26
  • تعداد بازدید خبر : 62
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت "مقام زن و روز مادر"

در سالروز میلاد باسعادت بزرگ بانوی عالی مرتبت، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، دکتر فیروز سرودی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی پیامی این روز فرخنده را به تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه به ویژه بانوان گرامی شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت با سعادت سرور زنان دو جهان حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی والامقامی است که به سبب فضایل معنوی، اخلاقی و انسانی و خدمات ارزنده ایشان در تمام ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دینی و معنوی، الگو و سرمشق همه انسان‌ها، به ‌ویژه بانوان گرانقدر می‌باشند. این روز به یمن زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( سلام الله علیها)، روز مادر نام گرفته ، انتخاب شایستهٔ این روز به‌ عنوان روز زن و مادر بیانگر اهمیت نقش و جایگاه تاثیرگذار بانوان و مادران در جامعه است که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند.

اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت ام ابیها سرور زنان دو عالم دخت نبی اکرم صلی علی الله علیه و آله  و روز زن و بزرگداشت مقام شامخ مادر بر همه بانوان و زنان حوزه ی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و معاونت غذا ودارو تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که همواره پیرو راه خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها و پرورش دهنده نسل با ایمان و حافظ دین و جامعه باشند.

دکتر فیروز سرودی

معاون غذا و دارو دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 117181
کلمات کلیدی
شیوا نوشاد کامران
خبرنگار

شیوا نوشاد کامران

آخرین بروز رسانی : 1402/10/13 09:26