به همت معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی:
دوره آموزشی استانی آشنایی با الزامات اسناد هزینه انبارداری در رشت برگزار شد
دوره آموزشی آشنایی با الزامات اسناد هزینه انبار داری، دستورالعمل خرید ملزومات پزشکی و ضوابط فاکتور وپیش فاکتور به همت معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
دکتر سید علی صدر- مدیر اداره تجهیزات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ابتدا ضمن تشریح اهداف برگزاری این دوره آموزشی از پرسنل تجهیزات پزشکی به عنوان سربازان خط مقدم حوزه سلامت عنوان کرد.
وی با اشاره به بحران تجهیزات پزشکی در شرایط کنونی تعامل و همدلی بیش از پیش حاضرین این دوره اموزشی را در راستای ارائه خدمات به موقع به گیرندگان خدمت خواستار شد..
مرضیه چراغ سپهر-مدیر مالی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان درمورد تشریح الزامات اسناد هزینه و انبار داری،درخصوص کمبود نقدینگی مشکل انبار ها اعم از بروز نبودن مقدار حواله هااموزش کارکنان و سهم بزرگ بدهی های معوقه مطالب جامعی را بیان نمود..
دکتر مجید گلدوست- سرپرست حسابرسی و حسابرس ارشد حوزه بهداشت،سلامت، علوم و تحقیقات دیوان محاسبات استان گیلان نیز محیط کنترلی (نگرش کلی هر سازمان به مسائل مالی و اخلاق حرفه ای) فعالیت های کنترلی ،نظارت و ارتباطات را از اجزای کنترل های داخلی هر سازمان بیان کردند..
وی با بیان این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی در استان میباشد گفت:پس از بحث پرداخت های پرسنل، عمده ترین بحث،بحث تجهیزات پزشکی است..
دکتر گلدوست در پایان حساسیت و نظارت در خصوص تخصیص بودجه،رعایت ایین نامه های مالی ،معاملاتی و اشراف صد در صدی مدیران مالی رادر بحث تجهیزات خواستار شد..
فرایند خرید ملزومات پزشکی (خرید متمرکز و فرم خرید اورژانسی) ،خرید تجهیزات سرمایه ای توسط نوشاز امیراحمدی- کارشناس اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو ارائه شد..
درپایان به سوالات مطروحه حاضرین توسط مسوولان اداره تجهیزات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی پاسخ داده شد.
نظر دهید