• 1402/11/12 - 13:25
  • تعداد بازدید خبر : 54
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت 12 بهمن و آغاز دهه فجر

معاون غذا و دارو دانشگاه در پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر،گفت:12 بهمن ماه،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ در پیام معاون غذا و دارو دانشگاه آمده است:

ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی به شمار می‌رود تا مروری بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشیم. بدون تردید انقلاب بزرگ مردم غیور ایران باعث سربلندی همه محرومان و مستضعفان شده و امروز این انقلاب به درجه‌ای از بالندگی رسیده که جهانیان را تحت تأثیر قرار داده است. دهه فجر، ایام به ثمر رسیدن جان‌فشانی‌های مردان و زنان انقلابی و جهادی ایران و به بار نشستن «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است.

اینک در طلیعه چهل و پنجمین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی و سالروز عزت، اقتدار و آزادی، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای حریم حرم اهل بیت (علیهم السلام)؛ را گرامی می دارم و فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، مردم شریف استان و همه فجر آفرینان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

دکتر فیروز سرودی

معاون غذا و دارو دانشگاه 

 

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 118407
کلمات کلیدی
شیوا نوشاد کامران
خبرنگار

شیوا نوشاد کامران

آخرین بروز رسانی : 1402/11/12 13:25