اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو اعلام کرد:
در دسترس نبودن سامانه توزیع به منظور بروزرسانی از ساعت 17 تاریخ 1401/05/04 به مدت سه روز
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به نقل از اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو ، از ساعت 17 روز سه شنبه تاریخ 1401/05/04 لغایت روز شنبه تاریخ 1401/05/08، سامانه توزیع کنندگان به منظور بروزرسانی از دسترس توزیع کنندگان، اصناف و کارشناسان دانشگاه خارج خواهد شد.و به منظور اعمال تغییرات و ارتقا در سامانه توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی براساس آخرین دستورالعمل ابلاغی موارد ذیل به اطلاع می رسد:
1.تمامی پرونده ها اعم از احراز صلاحیت، درخواست نمایندگی، قطع همکاری مسئول فنی، جایگزینی و حذف و افزودن مسئول فنی که در مرحله در دست بررسی و یا نقص در کارتابل شرکتها و یا کارشناس دانشگاه قرار دارند حتی الامکان تا تاریخ 1401/05/04 بررسی(تایید/رد) شود. پس از تاریخ 1401/05/08 کلیه موارد بررسی نشده به وضعیت عودت تغییر می نمایند و شرکتها می توانند مجدد در سامانه جدید نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.
2.راهنمای استفاده از سامانه برای دانشگاهها و شرکتها و اصناف متعاقبا منتشر خواهد شد.
3.سامانه به آدرس Register.imed.ir منتقل خواهد شد.
4.سوالات مرتبط با روال، فرآیند یا دستورالعمل را از طریق تیکت با عنوان"امور توزیع، عرضه، توزیع کنندگان و عرضه کنندگان و اصناف فعال" برای اداره تامین و نگهداشت ارسال نمایید و از مراجعه حضوری امتناع نمایید.
5.سوالات مرتبط با خطاها و مشکلات سامانه را از طریق تیکت با عنوان"اداره IT-امور سامانه ها و وب سایت" برای اداره فناوری اطلاعات با موضوع "مشکلات سامانه جدید توزیع کنندگان و اصناف" ارسال نمایید و از مراجعه حضوری امتناع نمایید.
6.تا اطلاع ثانوی و استقرار کامل سامانه استعلام های سایت به جهت جلوگیری از اختلال کار مراکز درمانی همانند گذشته می باشد و تغییری نخواهد کرد.
نظر دهید